گچ استفاده باکتری عفونت وبگردی لنزهای چشمی

گچ: استفاده باکتری عفونت وبگردی لنزهای چشمی عینک استخر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی بعد از جزایری و زنجانی نوبت «ه.د» است

    بابک زنجانی تازه در راه است؟ چهارشنبه خبر رسید حکم همدستان بابک زنجانی صادر شده است است و در همین روز یک نماینده خبر از ظهور بابک زنجانی دیگری داد.

    بعد از جزایری و زنجانی نوبت «ه.د» است

    بعد از جزایری و زنجانی نوبت «ه.د» است

    عبارات مهم : کمیسیون

    بابک زنجانی تازه در راه است؟ چهارشنبه خبر رسید حکم همدستان بابک زنجانی صادر شده است است و در همین روز یک نماینده خبر از ظهور بابک زنجانی دیگری داد.

    نماینده کرمانشاه ضمن توضیح راجع به روند واگذاری پالایشگاه کرمانشاه و تمامی اتفاقات پشت پرده آن گفت: منتظر باشید که بعد از شهرام جزایری و بابک زنجانی نفر سوم «ه.د» خواهد بود. احمد صفری نماینده مجلس با اشاره به روند واگذاری پالایشگاه کرمانشاه گفت: ما اعتقاد به اجرای اصل ۴۴ هستیم ولی روند قانونی در واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش شخصی به وسیله شرکت شخصی سازی در وقت دکتر طیب نیا مراعات نشد و باعث وارد شدن ضررهای جبران ناپذیری به بیت المال و مردم کرمانشاه شد.

    بعد از جزایری و زنجانی نوبت «ه.د» است

    وی با اشاره به اوضاع پالایشگاه کرمانشاه گفت: این پالایشگاه در مرکز شهرستان کرمانشاه با 5/92 هکتار زمین واقع شده است است که ۴۲ هکتار آن دارای کاربری مسکونی هست. این پالایشگاه با چنین مشخصاتی مورد ارزیابی کارشناسان جهت قیمتگذاری قرار گرفته شد که آنها قیمت ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان را جهت هر متر مربع تعیین کردند. ولی این کارشناسان هیچ اطلاع و آگاهی از اوضاع زمین های پالایشگاه نداشته و حتی از کارشناسان رسمی کرمانشاه نیز نظراتی را جویا نشدند.

    زمین متری 150 هزار تومان!

    احمد صفری ادامه داد: پرسش ما از این کارشناسان این است که زمین کدام نقطه از کشورمان متری ۱۵۰ هزار تومان است؟ پالایشگاه کرمانشاه در مرکز این استان است که قیمت زمین های آن حداقل بین 5/3 تا ۴ میلیون برآورد می شود. نماینده کرمانشاه در عین حال گفت: قسمتی از زمین پالایشگاه وقفی است که بدون مجوز و هماهنگی با شرکت اوقاف به فروش رسیده که اکنون شرکت اوقاف نیز شاکی است.

    بابک زنجانی تازه در راه است؟ چهارشنبه خبر رسید حکم همدستان بابک زنجانی صادر شده است است و در همین روز یک نماینده خبر از ظهور بابک زنجانی دیگری داد.

    وی یادآور شد: همزمان با واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، قرار بود پالایشگاه آبادان نیز واگذار شود که به علت هماهنگی مسئولان ارشد استان و نمایندگان این اتفاق رخ نداد و دوباره دولتی شد.

    سوال ما این است که آیا پالایشگاه با ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد ضرردهی واگذار شده است است؟ وی با تاکید بر اینکه پالایشگاه این شهرستان تا سال ۹۳ سودده بوده هست، گفت: پرسش ما این است که چه اتفاقی افتاد که این پالایشگاه از سال ۹۳ تا ۹۵ زیان ده محسوب شد؟ البته به نظر می رسد با گزینش مدیرعامل تازه یعنی آقای «ج» از سال ۹۳ استارت کار ورشکستگی زده شد تا اینکه در سال ۹۵ این پالایشگاه بدون نظارت و اطلاع شرکت های ذیربط به فرابورس واگذار شد، بعد از آن دوباره دو شرکت «ه.د» و «آ.د» به صورت صوری مجوز گرفتند. قرار بود اگر هر کدام از این دو شرکت بتواند مجوز بگیرد شرکت دیگر را دخیل کند که این اتفاق نیفتد و در نهایت «ه.د» سر «آ.د» کلاه گذاشت.

    مدیرعامل پالایشگاه

    بعد از جزایری و زنجانی نوبت «ه.د» است

    وی با طرح انتقادات تند علیه «ه.د» مدیرعامل پالایشگاه کرمانشاه گفت: داشتن ۵ سال اهلیت مدیریت و خوشنام بودن از لحاظ مالی به عنوان مولفه های مهم جهت واگذاری هست. اهلیت مدیریت یعنی فردی که قرار است مدیرعامل پالایشگاهی شود باید سابقه کار در وزارت نفت داشته و یا به نوعی مرتبط با این حوزه کار کرده باشد ولی ایشان نه فقط سابقه کار در حوزه نفت را ندارد که از نظر مالی هم خوشنام نیست، طوری که براساس اطلاع ما و استعلام از بانک ایشان از بانک تجارت کیش تا بانک ملت کرمانشاه بیش از 1000میلیارد تومان بدهی و اقساط معوقه دارد. صفری یادآور شد: پالایشگاه کرمانشاه در سال ۹۳ جهت رد دیون به ۹ بانک دولتی به قیمت ۱۱۰۰ میلیارد تومان واگذار شد. پرسش این است که چه اتفاقی افتاد که در سال ۹۵ با تورم هر سال حداقل ۱۰ تا ۱۵درصد این پالایشگاه با ۲۱۰ میلیارد تومان آن هم با شرایط پرداخت ده ساله یعنی با دو سال تنفس و بعد پرداخت بدهی در طول ۸ سال آن هم اقساط شش ماهه واگذار شد؟ آن هم در شرایطی که این پالایشگاه ماهی یک میلیارد تومان می فروشد.

    صفری اعتقاد است: اتفاقات رخ داده و پشت پرده واگذاری پالایشگاه کرمانشاه ناشی از لابی گری مدیر شرکت شخصی سازی و کارشناسان مربوطه هست. ما در این باره مستنداتی داریم و معتقدیم در این راه دلال بازی شده است هست. وی گفت: در وقت وزارت طیب نیا تمامی این موارد ذکر شد. در همان وقت به آقای طیب نیا گفتم که افرادی همچون بابک زنجانی و شهرام جزایری مادرزاد اختلاسگر و دارای فساد مالی نبودند. ما با رانت افراد بدبخت و راحت لوح را پیدا می کنیم و آنها را تبدیل به مفسد مالی می کنیم. حتی به آقای طیب نیا گفتم نفر سوم «ه.د» خواهد بود، چون بدون اعتبار مالی بنگاه اقتصادی به او واگذار شده است که روند آن معلوم نیست.

    بابک زنجانی تازه در راه است؟ چهارشنبه خبر رسید حکم همدستان بابک زنجانی صادر شده است است و در همین روز یک نماینده خبر از ظهور بابک زنجانی دیگری داد.

    این عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه تاکید کرد: نمایندگان کرمانشاه از ابتدا نسبت به این واگذاری اعتراض کردند و حتی عنوان را از طریق کمیسیون انرژی در قالب تحقیق و تفحص پیگیری کردند و در همان وقت رای آورد. بعد لابی صورت گرفت که این عنوان باید در کمیسیون اقتصادی مطرح شود و خوشبختانه اعضای این کمیسیون نیز رای مثبت به این تفحص داده، در نهایت در صحن علنی نیز نمایندگان با این تحقیق و تفحص موافقت کرده و اکنون در دستور کار کمیسیون اقتصادی است.

    رئیس کل دادگستری پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه فرایند صدور حکم متهمان پرونده نفتی به درازا انجامید، اظهار داشت: این حکم صادر شده است و در دست تایپ است و به علت طولانی بودن تا هفته آینده به متهمان و وکلایشان ابلاغ خواهد شد.

    بعد از جزایری و زنجانی نوبت «ه.د» است

    پس از نقض حکم متهمان ردیف دوم و سوم پرونده موسوم به فساد نفتی از سوی دیوان عالی کشور و ارجاع آن به شعبه 28 دادگاه انقلاب، 15 جلسه پیگیری به این پرونده در شعبه مذکور و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد. مدیر شعبه 28 دادگاه انقلاب اظهار کرد: در آخر جلسه پانزدهم، اگر متهمان مطلب و توضیحاتی در این باره داشتند باید ارائه می دادند، در غیر این صورت بر اساس ماده 307 آیین دادرسی کیفری، اقدام به صدور حکم خواهد شد. ظرف یک هفته بعد از صدور رأی دادگاه، این حکم ابلاغ خواهد شد و حکم صادره ظرف مدت 20روز قابل فرجام خواهی است.

    اخبار اجتماعی – آرزوی بزرگ

    واژه های کلیدی: کمیسیون | کرمانشاه | بابک زنجانی | شهرام جزایری | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار